O pioneiro da medicina rexenerativa visita iMatus! O doutor Antonios Mikos estará en Santiago de Compostela o 23 de abril

iMatus ten o pracer de anunciar a visita do doutor Antonios G. Mikos, recoñecido pioneiro no campo da enxeñería de tecidos, o 23 de abril.

O doutor Mikos é o profesor distinguido Louis Calder de Bioenxeñaría e Enxeñaría Química e Biomolecular na Rice University. Ao longo da súa carreira, fixo importantes contribucións ao avance da medicina rexenerativa, un campo dedicado á reparación ou substitución de tecidos e órganos danados.

A súa investigación céntrase no desenvolvemento de novos biomateriais e técnicas para a enxeñaría de tecidos, co obxectivo de crear tecidos artificiais que poidan ser utilizados para mellorar a vida dos pacientes.

Recoñecemento global e logros notables

O doutor Mikos é membro de prestixiosas academias como a Academia Nacional de Enxeñaría dos Estados Unidos e a Academia Nacional de Medicina dos Estados Unidos. Ten máis de 700 publicacións científicas e a súa investigación recibiu numerosos premios.

Ademais do seu traballo académico, o doutor Mikos fundou e participou en varias empresas de inicio de éxito e acaba de ser galardoado co Biomaterials Global Impact Award. O seu traballo tivo un impacto significativo na industria de enxeñaría de tecidos e produtos combinados, valorado en miles de millóns de euros. dólares anuais.

Un encontro para promover a medicina rexenerativa

A visita do doutor Mikos a iMatus é unha oportunidade única para que os investigadores e estudantes aprendan dun dos líderes mundiais neste campo.

No seguinte enlace tedes máis información sobre a biografía do doutor Mikos.