Investigadores de iMATUS Xián Farto e María Vivero gañan o ‘Julia Polak European Doctorate Award’

O “Julia Polak European Doctorate Award” concédese a teses de doutoramento cun alto nivel no campo dos biomateriais e da enxeñaría de tecidos.

iMATUS sinte orgullo de anunciar que dous dos seus investigadores postdoutorais foron distinguidos co prestixioso “Julia Polak European Doctorate Award” durante a 33ª edición do Congreso Anual da Sociedade Europea de Biomateriais, celebrado en Davos, Suíza.

María Vivero López e Xián Farto Vaamonde recibiron este prestixioso recoñecemento polas súas sobranceiras teses de doutoramento no campo dos biomateriais e da enxeñaría de tecidos. Estas teses destacaron polo seu alto nivel de formación e pola xeración de resultados científicos de impacto, que foron publicados en revistas especializadas.

Ambos proxectos de investigación contaron co respaldo de subvencións predoctorais da Xunta de Galicia e foron supervisados por destacados investigadores de iMATUS, Carmen Álvarez Lorenzo e Ángel Concheiro Nine. María Vivero López centrou a súa investigación no desenvolvemento de novas técnicas para cargar substancias activas en dispositivos médicos, como audífonos e lentes de contacto, coa capacidade de liberar de maneira sostida substancias para previr a formación de biofilmes bacterianos e tratar infeccións establecidas. Ademais, parte do seu traballo realizouse en colaboración co Instituto Superior Técnico de Lisboa, Portugal.

Pola súa banda, a tese de Xián Farto Vaamonde centrouse na impresión 3D de estruturas de soporte, coñecidas como “scaffolds”, utilizadas na rexeneración de tecidos. A súa investigación innovadora desenvolveu métodos que permiten a incorporación de múltiples fármacos en ubicacións específicas destes “scaffolds”, o que permite a personalización de perfís de liberación de medicamentos segundo as necesidades terapéuticas. É relevante destacar que Farto Vaamonde tamén completou unha estadía de investigación na RWTH Aachen University, Alemaña.

Esta distinción demostra o compromiso de iMATUS coa excelencia na investigación e a súa contribución significativa á sociedade e ao avance da ciencia dos materiais para a saúde.