Yago Radziunas Salinas galardoado nos ICARUS 2023

O programa ICARUS, que recoñece a aplicación social e económica dos resultados de traballos de fin de grao (TFG), mestrados (TFM) e teses de doutoramento, recibiu o apoio coa representación do Delegado do Reitor para a Transferencia do Coñecemento, Luis Otero.

Nesta primeira edición do programa, destácase o compromiso da USC en estimular aos estudantes para que trascendan os límites da utilidade académica do seu coñecemento e exploren novas posibilidades, seguindo así o espírito de Ícaro, quen se atreveu a aplicar a súa enxeñosidade para chegar máis alá do que parecía posible.

O profesor Otero resaltou o interese emprendedor de moitos estudantes e subliñou a importancia do crecente ecosistema galego de apoio ao emprendemento. Sinalou que a USC alberga arredor de trinta empresas baseadas no coñecemento xerado dentro da institución, contribuíndo a un modelo produtivo máis competitivo.

Yago Radziunas Salinas, investigador pre-doutoral de iMATUS, foi galardoado polo seu TFG no deseño e aplicación de materiais avanzados en terapia cardiovascular. A súa investigación sobre “Liposomas catiónicos en terapia cardiovascular” representa un avance significativo no campo dos materiais para a saúde.

Xunto con Yago Radziunas, outros seis mozos investigadores de iMATUS foron finalistas nos ICARUS 2023, representando a iMATUS como un referente na procura de solucións innovadoras cun impacto positivo na sociedade. Este enfoque na investigación de materiais e a súa aplicación práctica reforza a importancia da ciencia de materiais como motor de progreso cara ao futuro.